Fjortisredigering

ÅH vad jag stör mig på flickor i femte klass som vill vara fjortisar.
De redigerar sig själv i PicMonkey, drar i tröjor, SES PÅ MSN, skriver :********, säger NEEEEJJEEHH när någon kallar den fjortis, använder ibland mascara men väldigt amatörmässigt, använder hårspray fastän de inte har fixat håret någonting, läppglans = BFF FOREVERHHH, jah bah sah till han att han int bah ka nsäga såe fö rdå...= skriver fel med flit. Och så det värsta.. på Instagram.. de har privat, men taggar #sexy#hot#girl#tags4likes endast. 
Och tro mig jag vet. Dock hade jag inte instagram då, men jag hade hårmousse och hårspray utan att fixa håret. OCH ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH. PicMonkey. Ett gratis PhotoShop. Alla wb fjortisars dröm. Man ba VEM HAR INGEN NÄSA? VEM HAR HELT SVART MEN VÄLDIGT KORTA ÖGONSFRANSAR? Åh. :c
 
Jag kunde redigera mig typ såhär, fast den här bilden har jag mascara på, är tagen med EN RIKTIG kamera.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hat på alla idiotjävlar.. <3

2012-12-10 @ 17:51:38
URL: http://lifeinphotos.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Vår fjortisperiod..</3 HAHA MAN BLIR INTE ENS FINARE AV SÅN REDIGERING

2012-12-10 @ 21:36:47
URL: http://lololotta.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0