Moa

Hej!
 
Det här blir väl då mitt första riktiga inlägg på bloggen.
Ville bara berätta lite mer om mig, lite såhär traditionellt.
Jag heter Moa, född 1999 i December. Jag har haft en miljard bloggar genom åren, den första hade jag när jag var fem... Om ni ber snällt kan ni möjligen få länken till den, den är hemsk. (!) Den bloggen jag drev längst var en blogg som jag hade tillsammans med en av mina bästa vänner Carro. Den hade vi i ungefär ett och ett halft år, men sen så bestämde vi oss för att sluta. Det gjorde vi i november, och eftersom jag verkligen gillar att blogga så startade jag den här nu idag, den nionde december på första advent.
Jag har fixat designen nu också.. Väldigt grått, men jag får väl skriva lite färgstarkt då! Hur man nu gör det? Headern däremot är väldigt färgstark. Jag tog bilden i Grekland nu i somras. Det är nog en av de finaste bilderna jag har tagit. Jag tror jag har tre favoritbilder. Två är tagna i Grekland i somras och en är tagen andra dagen med min systemkamera, vilket också var första dagen på sommarlovet, nu i somras.
 
Det var väl egentligen allt dör nu.. Eftersom det är första inlägget så får ni också några bilder på mig nu på slutet, hohi.
 
Jag och Carro hade en liten photoshoot i september. Har inte den här luggen längre, men jag gillade den när jag hade den.
 
Tjohooooo, vi hade 60-talsdag på skolan för att fira skolan 50 år. Såhär såg jag uuut...
 
Hohooo, jag och Lotta i somras. Ser så liten ut, innan jag hade färjat svart och innan Lotta blivit blondare och råsig.
 
Nyklippt och nyfärjad ♥
 
Snygging i Lottas storebrors tröja med Lotta på Carros träning.
 
GIRAFFSMIIIINK
 
Innan en halloweenfest. Det är såhär som jag har mitt hår också, om ni undrar...
 
okej en sista läskig bild.. 
 
Riktigt läskig vaaaa? Haha, nej, men vi ses senare! Ska se om jag får appen att fungera...

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG BER JÄTTESNÄLLT efter länken till din femåriga blogg ! <3

2012-12-10 @ 17:50:36
URL: http://lifeinphotos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0