Presenter - I

Delar upp inlägget i två inlägg, i det här kommer presentar/julklappar från kompisar. Kommer inte riktigt ihåg vad som var present och vad som var julklapp, så ja, de får vara här i samma inlägg.
Jag skriver under bilderna, så ifall ni inte förstår vilken text som hör till vilken så kolla på bilden över texten! 
 
 
 
Dessa örhängen fick jag från Maram, jättefina! ♥
 
 
 
 
 
 
En liten låda med en sånhär skrubbsak, duschkräm och bodylotion från Carro! Luktar underbart ♥
 
 
 
 
En tvål (tvålen är i pappret, kom på lite senare att jag kanske skulle tagit en bild utan papperet på, men orkar inte nu...) som luktar jättegott från Lotta ♥
 
 
 
Hur gulligt skal som helst från Carro och Matilda. Dock var det här skalet för iPhone 5, och det har jag inte, men det går bra ändåå! ♥
 
 
 
Ansiktsmask med lime, från Lotta! ♥
 
 
 
Kurdiskt nagellacksborttagningsmedel från Bestan! ♥
(Jag lät alla släktingar som kom på kvällen gissa vad det var. Typ hälften gissade på jordgubbssylt...)
 
 
 
TWIIIIIIX från Melisa ♥
 
 
 
Choklad från Johanna och... kommer inte ihåg vem den stora var från hehe... ♥
 
 
Såå, det var det jag fick från kompisaaaar, inlägg med vad jag fick från familjen och släkten kommer ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Limemask från mig!!!!

2012-12-22 @ 15:50:59
URL: http://lololotta.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0