Nyyyy

Vill ha det lite nytt på bloggen. Typ så som Lotta har beskrivit för mig att hon vill ha. Vi får ha twin-designer. Jao. Klämmer alltid in det ordet jao. 
Jaja, men tror att jag kommer sitta och jobba med lite sånt under nästa vecka/i helgen/idag så ni får ha överseende med hur det ser ut. Ska ändå försöka blogga som vanligt och så. Vi får se hur det blir. Kanske vill ha lite nyare bilder på mig först också.
Ska snart färga håret också. Och jag brukar inte vilja ha samma hårfärg allt för länge. Är ju blond nu, men det är bara för att jag var så trött på mitt svarta med fet utväxt, även om det hittils är den färgen jag tyckte om mest, delat med den jag hade i typ april. Och för att man måste bleka håret för att få den hårfärgen jag önskar. Heheheheee...
 
Bara lite/total-random uppdatering, har två inlägg på lager som kommer upp strax!
 
gammalgammalgammal bild till och med

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så jävla vacker!

2013-02-01 @ 20:50:54
URL: http://loveski.boggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0