Torsdag och Fredag

Denna torsdag och fredag är lite speciella, och fick ett ryck och ville göra en bild med text på haha. Såhär kommer torsdag och fredag se ut, på dagen.
 
 
Tja, jag är inget fan av fisk om man säger så. Men mest positiva grejs! Min mentor är sjuk, därav det inställda utvecklingssamtalet. Skönt.
 
 
Jag, Melisa, Alva, Carro och några till ibland har tradition att gå till en restaurang som heter Jalla dagen innan varenda lov, och det har vi gjort också. Det är alltid supermys!
Ska på rutinkoll eller vad man ska kalla det hos skolsyster och ååå...
Sedan efter skolan, som jag inte har nämnt, så ska kanske Alva, Erika och Maria komma hit och typ se på film och så, supermys!
 
Ledsen att jag inte bloggade igår, glömde helt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0