Information about the helg.

I helgen så ska jag på en handbollscup som heter Kopparcupen! Den spelas i Falun. Jag kommer åka buss dit med hela laget och vi kommer sova där och spela där och äta där och allting. Kopparcupen är den roligaste cupen av dem alla! Därför kommer det inte bli så bra uppdatering nu i helgen. Jag ska göra minst ett tidsinställt om dagen och sedan kanske det kommer någon uppdatering från mobilen.
 
Bussen avgår klockan sju imorgon bitti och jag kommer hem på kvällen den 6e. Det kommer bli hur najs som heeeelst och jag hoppas ni har överseende med den dåliga uppdateringen. Jag kommer börja uppdatera som vanligt igen sedan på måndag den sjunde.
 
Så länge får ni lite härliga handbollsbilder!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0