Inspiration

har inte bloggat på tre dagar, och fyra dagar sedan var det ett inlägg. Bra Moa. Men jag har ingen så kallad inspiration. Inte så mycket tid heller för den delen. Idag hade jag tid, men jag spelade bort två och en halv timme ungefär på the Sims. Duktig! Men så fort jag får inspiration så rivstartar bloggen igen. Här har ni en bild från när jag sov hos Lottileintche som bara Lotta kan stava till. Men ja. Fina är vi i alla fall. Hjälpte henne och färja hennes lilla hår så det blev lila! Ska beställa den färgen snart. Måste tyvärr bleka klart mitt hår bara.
 
Tyvärr är bilden liten, trots att den är tagen med en systemkamera pga sparat ner den på mobilen från Lottas blogg eller något och sedan mejlat till mig själv och sparat på datorn. Lat. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0