Shopping!

Var ju på stan idag med Carro, nästan hela dagen tills vi åkte hem. Fikade och åt mat där, fick även med mig lite saker som ni ska få se nu!
 
Behövde en plånbok som var lite större. Fick en jättefin av min bror, men den var lite liten. Denna har plats för kort, mynt och man behöver inte vika sedlarna!
129 kr på Åhléns.
 
 
Ett enormt gulligt mobilskal som jag har suktat efter innan jag ens fick en iPhone. Extra bra är också att svansen är en sån här sugkopp, så man kan ta av den om man vill ha mobilen i fickan. Jag tvekade ett tag för det var inte det allra billigaste, men bestämde mig till slut för att det var värt det!
100 kr (99,90, ursäkta) på Glitter.
 
 
Trepack med lösögonfransar! Använder inte lösögonfransar så ofta, men har bra lim till det och använder ibland på fest eller när jag ska ta bilder hehe. De brukar kosta 70 kr, så jag köpte dem utan att tveka!
60 kr på H&M (H&Ms egna märke också)
 
Glittrig eyeliner från Viva la Diva! Det är genomskinligt med typ holografiskt glitter i. Färgen kallas Disco Glittereyeliner.
65 kr på Åhléns!
 
Det var allt jag köpte + fika. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den där glittereyelinern hade Tova med sig så alla fick ha på vår tävling hiho!!!! Om du var intresserad, liksom

2013-01-02 @ 22:11:00
URL: http://lolololotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0