Shopping

Lite minishopping med mamma idag. Det här är vad jag köpte. Som jag skrev i förra inlägget glömde jag min kamera hemma, därför får ni inte heller bilderna jag pratade om i förrigår eller någonting. Men det här är i alla fall vad jag köpte.
 
Tröja från Lindex för 299 kr.
 
 
 
En hårborste från Åhlens med både svinhår och "piggar". Ingen bild, men det här är beskrivningen: "UTREDNINGSBORSTE, Mixad nylon och vildsvinsborst. Utmärkt för långt hår, peruker och hårförlängningar."
Jag åkte ju hemmifrån utan min väska så behövde en borste. Denna har jag hört bra om och jag älskar svinhårsborstar, förutom att de inte reder ut tovor ordentligt, så den blir perfekt! Jag tror den kostade 59 kr.
 
Den sista intressanta (köpte strumpor och underkläder och så också) är den här mascaran. Det går inte att fokusera med webbkameran så det fick tyvärr bli en googlebild, hade intalat mig själv att jag inte skulle ta någon googlebild på den här bloggen, men detta får blir ett undantag. Kommer byta ut den här sen, och då kommer jag också ändra den här textennnnnn...
Det är mascaran från Volum' express-serien, the Falsies feather-look, fråb Maybelline New York, för 99 kr, extrapris. Jag köpte den på Lindex. Den är väldigt bra, har använt den redan nu. Lätt formula och så.
 
Det var typ allt. Hoppas ni gillar det... Vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0