Worry dolls

 
Använder dessa dagligen. De är roliga, söta och om man inte kan sova för att tankarna tänker på massa saker som bara stökar runt i hjärnan så kan man bara tänka på den lilla dockan som man har under sin kudde.
 
 
Kommer i en helt naturlig ask av tunnt trä.
 
Dockorna är är också gjorda av trä inlindade i tråd och små tygbitar. Ansiktet är påmålat me en vanlig penna, vilket man ganska tydligt kan se. Jag har ingen aning om vad håret är i för material, men det är som någon mörk färg och så är det glittrigt. Det följer med sex dockor i varje ask. Min farmor hade en ask med sånna härna när jag var liten, och jag och min lillebror brukade leka med dem. Sedan fick jag en ask av min farmor som jag har tappat bort, och en ask av min mamma som jag också har tappat bort. De måste ha försvunnit när jag gjorde om i mitt rum.
Jag var på min kusins kalas förr-förra helgen eller något, och jag och en liten tjej kom delad två i en frågesport så vi fick pris. Jag valde på direkten dessa dockor! Min bror valde också en ask med dem, hihi.
Såhär ser dockorna ut:
 
 
Närbilderna blev inte så bra, pga ljuset. Även fast jag använde mitt fototips c;
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0