Fredag

Som alla vet är det fredag idag! Tänkte kila hem till Lottis denna kväll men först ska vi keka nåt här hemma.
 
 
Idag fick jag och Melisa sluta tidigare. För vi är duktiga. Det här var vi, ungefär exakt på pricken:
 
 
Vi stängde dörren och skuttade sedan ut ur klassrummet. 
 
Jag och Lotta åkte kvickt ner på stan och köpte en liten present till min poolare. Betalade också med kort för första gången haha. Fick fråga expiditen åt vicket håll jag skulle sätta ner det i chippet! Äger. Haha, men det gick bra och sen flög jag hem med mina blåa vingar. 
 
Nej men jag längtar till ikväll, skall endast bli bäst.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Om du ser det här så ring hem till mig nu!!! 404150 uknow

2013-01-25 @ 18:46:59
URL: http://lolololotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0