Hemma

Hej,
Vaknade för ungefär en timme sedan, har nämligen gått upp kvart över 6, kvart i 6 och 6 de senaste tre dagarna. Skönt att sova ut lite.
Ska blogga ordentligt efter det att jag har duschat/badat. Har inte orkat tvätts håret på cupen så gjorde det senast i onsdags. Har också haft uppsatt i princip hela tiden och mitt hår (allas hår i allmänhet också, om jag kommer ihåg rätt, men i alla fall mitt hår) blir mycket fattigare då. Det ser hemskt ut.

Apropå hår har jag också bytt tillbaka min bena, om ni undrar. Blev för jobbigt att platta det korta håret, det stod bara ut. Men nu ska jag gå och duscha får det bli.

Jag älskar kopparcupen, de är några av de bästa dagarna i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0