Info.

Har litegranna info som kommer här!
 
  • Alla dessa 20-dagars osv ändrar jag från kategorin foto (även om det är foton) till en ny kategori som jag kommer kalla för "Serier". Jättedåligt namn osv, så om ni kommer på ett bättre namn så får ni mer än gärna kommentera det.
  • Jag kommer börja med en ny "serie", (och det var därifrån jag kom på det briljanta namnet på kategorin) som jag kommer lägga upp varenda måndag. Jag gillar att blanda... kommer den att heta. Det kan vara saker jag gillar att blanda när det gäller mat, skönhet och allt det mesta. 
    I dessa inlägg kommer jag lägga upp en eller flera bilder på vad det är jag gillar att blanda, sedan under bilderna, en bit ner, så skriver jag vad det är. Då kan ni gissa vad det gäller den gången haha.
    Det första inlägget i den här serien kan du hitta här.
 
Ja, det var inte så mycket information men lite, bara så ni vet.
 
Bra en badass bild från flygplanet i somras. Tror dock att det bara är lilla Sverige man ser en bild av, kanske lite Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0