Shopping igen!

Lite till shoppingbilder!
 
Behövde platta skor till i helgen! (Info om det kommer imorgon!)
Fake uggs typ, köpta på Scorett från märket Canada Snow. Mamma köpte dem åt mig, men de kostade 839kr(egentligen 1199)
 
 
 
Eftersom jag var på sminkkursen så fick man välja produkter från Make up Store för 495kr (vad kursen kostade), och dessa saker valde jag!
 
Spray ansiktsvatten med aloe vera i, 195kr
 
Cake eyeliner i färgen Black. Man gör som med en vattenfärg, blöter ner borsten och målar sedan.
185kr.
 
 
Tunnnnnnn eyeliner-borste, 85kr.
 
 
En kort sånhärn brynborste och franskam. Min som jag har är för lång att ta med sig... 35kr!
 
Man fick också en gratis present, som ni ser här på bilden under. Det är en ögonskugga i färgen Pascal. Den är inte riktigt lika gul i verkligheten, lite mer grön.
 
 
Sedan på Body Shop (rean började idag!!) så köpte jag ett litet body butter för 60kr.
 
Ett pärlrouge för 150kr.
 
En nattkräm för 40kr.
 
 
Det var allt jag köpte! Allt utom skorna betalade jag med presentkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0