Skal

I brist på någonting annat och lust att använda min nya LED-lampa till kameran så fotade jag alla mina skal. Så här är dem. Skriver någonting under bilderna, ifall det blir förvirring.
 
 
 
Kaninskal köpt på Glitter!
 
 
 
 
3D skal, man ser inte 3Dn, men på den undre bilden bevisas det att det är 3D ;) finns på Kjell och CO.
 
 
 
Två till 3D skal.Synd att 3Dn inte syyyns!
 
 
 
 
Uggleksla från Glitter! Dock iPhone 5. Funderar på att sälja det... Soryy Carro och Matildaaa
 
 
 
Helt rosa silikonskal.
 
 
Det här skalet använder jag mest. Ser ut som bubblor!
 
 
 
 
 
Två likadana, fast ett vitt och ett orange.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du skulle inte ha tagit bort lappen från Uggleskalet så kunde vi bytt men jaja <3

Svar: men ni hade ju redan öppnat förpackningen :4
moabyberg.blogg.se

2013-01-12 @ 21:28:36
URL: http://carolinajohannas.blogg.se
Postat av: Carro

Nej det var ingen förpackning, det var bara den där lappen i som du tog bort ;)

2013-01-13 @ 20:09:46
URL: http://carolinajohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0