Presenter - II

Så här är det andra inlägget med presenter, som jag pratade om igåååår... Ja, de presenter som jag fick från släkten och familjen och så.
 
 
Okok, sämsta bilden comes first. Jag fick statiiiiiiv, bästa presenten lungt! ♥
Detta är stativet: Alta 203AP Aluminium Alloy Tripod från VANGUARD. Kan skriva mer om det i något annat inlägg.
 
 
 
Morgonrooooock ♥ Hade önskat mig det, myser omkring i den fortfarande.
 
 
 
 
Trådlös fjärrutlösare till kameran! Man bara trycker på knappen så tar kameran ett kort. Underbart till självporträtt/egopics ♥
 
 
 
Ritblock, speciellt för tuschpennor ♥ Riktigt bra eftersom jag också fick ↓
 
 
 
 
 
 
 
ProMarker-tuschpennor. De bästa tuschpennorna i världen (asså inte bara ett uttryck, utan det är verkligen det, enligt tester och så). ♥
 
 
 
 
 
Ögonskuggspalett från Dior ♥ Det följer med två smalare svamp-applikators, en bredare och en smal borste. (Till den svarta "liner"-skuggan antar jag)
 
 
 
ÄLSKAR mitt fina rum och fina jag på denna bilden...
 
Parfym från DKNY (Donna Karan New York). Luktar hur sött som helst, funderade på att köpa den på taxfreen på finlandsbåten i somras, men gjorde inte. Det finns ju en rosa, en grön och en blå i olika dofter från den här "serien" från DKNY, men denna var min favorit ♥
 
 
 
 
 
 
Presentkoooort! Ett från min mormor där hon köper ett par skor till mig (haha), ett från H&M, ett från Åhlens och ett från the Body Shop ♥
 
 
 
 
Miley Cyrus-skiva ♥ (Det är typ bara jag som fortafarnde lyssnar på henne haha.. ^^)
 
 
 
Boken törst, första boken i en grym serie. ♥ Min moster Siri har alla böcker, och har tänkt låna dem av henne, men det har aldrig blivit av, och nu fick jag den av henne. Hon fick första boken av mig i julklapp fört vå år sedan ;)
 
 
 
 
Denna boken kan nog vara lite läskig (blir lätt rädd för böcker om de är välskrivna haha...) men verkar väldigt intressant. Så fort jag har läst ut boken jag håller på med kommer jag genast läsa den här!!! ♥
 
 
 
 
 
Tre skal! Jättefina, det vita blev det inte så bra bild på, men det är likadant som det orangea, förutom att det är vitt. Och det översta är i 3D! ♥ All awesomeness försvinner ur den, men om ni vill vara extrema och kolla på dem så finns alla dessa skal på Kjell och Company hehe! 
 
 
 
 
En ögonskuggsbas från Make up Store, i färgen platina ♥ Det är som en primer, cremeögonskugga och gör så att ögonskuggorna syns mycket bättre - i samma greeeej! Hade en sånhär från H&M som sög, men Make up Store brukar ju ha lite bättre produkter än H&M, så jag hoppas detta blir bra!
 
 
Så det var det här jag fick i present, och jag hoppas ni gillade inläggen. Om ni inte läst det förra inlägget så är det en länk här.
Min kompis Carro tyckte att jag skulle göra såhär med julklapparna också, vad tycker ni andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0